3/15/09

ПерспективаZ


...me cuesta reconocerlo...existen otras perspectivas...se juntan en un punto sujeto al horizonte...punto de vista desde el cual se considera o se analiza mi propio Huesunto...en fin, si les enseño bien quizás llegaríamos a conocernos mejor...¿no se habrán olvidado mi mochila con el papeo?...es que hay que estar siempre con un ojo despierto...si no se me despistan...dormire un poco...luego veremos...

.................................................................................

...трудно ми е да го призная...има различни перспективи...събират се в една точка, прикрепена за хоризонта...гледна точка, от която се обГложда и се анализира моят собствен случай...абе в края на краищата, ако ги обуча, може и да се опознаем по-добре...дали не са забравили торбичката с кльопачката?...ето в такива случаи винаги е необходимо да оставяш едно око будно...ако пропуснеш, ти се разсейват...ще поспя още малко...после ще му мисля...

.................................................................................

No comments:

Post a Comment