3/17/09

CoffeeTime


...me lo temía...todavía no hemos llegado y lo tengo hasta en el café...¡qué agobio!...no deja de tocarme...las orejas...se rie...¡qué cachondo!...déjame...déjame...estoy vomitando...tengo el estomago revuelto...y ganas de hacer pis...ni te cuento...P-s-s-ss-ss...hala...la toalla ya es mía...pero necesito otra...seca...y por favor, que tenga algun dibujito...alguna raya por lo menos...los colores lisos me aburren...necestito divertirme...tengo hambre...¿queda mucho?...¿eh?...¿queda mucho?...

.................................................................................

...така си и знаех...още не сме пристигнали и го виждам даже в кафето си...баси досадата!...не спира да ми пипа ушите и да ме дразни...какво се хилиш!...остави ме на мира...повръщам, не виждаш ли?...така ми е объркан стомаха...и да не споменавам как ми се пикае...П-с-с-сс-сс...ха така...хавлията вече е само моя...обаче имам нужда от друга...суха...и с някяква рисунка, ако обичате...поне някакво райенце...равните цветове са ми скучни...искам да се забавлявам...гладен съм...още много ли остава?...а?...още много ли остава?

.................................................................................

No comments:

Post a Comment