3/15/09

ToallaPeshkirChe


...no voy a tirar la toalla...¿o sí?...además todas las toallas huelen a Golden...esa me la guardo...es suave...¿era Golden o era Osito?...sea como sea...neceisto un peluche para mi solo...la maldita toalla...no huele tan mal de todas formas...estoy algo cansado...es todo tan intenso en esta vida...y va tan de prisa...echaré una cabezita...a ver donde me despierto mañana...me vuelvo melancólico...Z-z-z-z...

.................................................................................

...ми няма пък да се предавам сега...или да?...още повече, че всички смотани пешкири миришат на Голден...тази смятам да си я запазя...мека е... Голден ли беше или просто Мечо?...както и да е...имам нужда от плюшена играчка...само за мен...не мирише толкова лошо...пешкира...малко съм уморен...има толкова напрежение в този живот...и толкова бързо се случва всичко...ше удара една глава...да видим къде ще ме завари утрото...нещо ме блъска меланхолията... З-з-з-з...

.................................................................................

No comments:

Post a Comment