3/20/09

Maмaiskra


...mamá...Chispa...Iskra...mamá...¡Qué guapa estás en la única foto tuya que tengo en la memoria!...sé que voy corto de memorias...pero como no me dejan salir, tengo todo el tiempo para repensar lo ocurrido en los últimos días...¡Ay!...P-s-s-ssss-sss...!Qué charco más bonito me ha quedado!...los humanos están absolutamente chiflados...no les gusta el agua...hay uno de mi tamaño que tiene mejor pinta...vamos, que huele mejor...a ver cuando le pillo algun peluche...A-ah-h...Chis...skra...

.................................................................................

...маме...Чиспа...Искра...маме...Колко си красива на единствената снимка, която имам в дребната си памет!...знам, че ми е късичка паметта...ама като не ми дават да излизам, имам всичкото време на света да премислям случилото се през последните дни...Ау!...П-ш-ш-шшш-шшш...Мноо красива локвичка ми се получи!...човеците са абсолютно откачени...не им харесва водата...има един с моя размер, който изглежда по-наред...абе, просто мирише по-хубаво...да видим кога ще му свия някое меченце...А-аа-а...пЧисс...паа...

.................................................................................

No comments:

Post a Comment