3/23/09

MalosHumos


...suelta-me-e-e...suelta-a...suéltame te digo...por última vez...o me hago pis ahora mismo...¿es que no ves que se me quema el rabo?...¿Cómo se puede ser tan tonto?...dejando el pitillo en cualquer lugar...¡Ya!...sé que es tu despacho...pero yo soy perro...no soy peluche...soy inglés y soy muy serio...no soporto los humos...¿no sabías que el tabaco mata?...y a eso le llamáis amor...vaya...pues, vale...te perdono...y que no se repita...¿Eh?...

.................................................................................

...пусни ме-е-е...пусни ме, бе...пуска-аа-а-й...казвам ти го за последен път...или се изпикавам ей сега...а бе, не виждаш ли, че ще ми се запали опашката?...Как може да си толкова тъп?...да си оставяш фасовете навсякъде...да бе!...знам, че е кабинет...ама аз пък съм куче...да не съм ти плюшено меченце...аз съм адски сериозен англичанин...не понасям пушеци...Не знаеш ли, че цигарите убиват?...и ако на това му казвате любов...баси...ама хаиде...този път ти прощавам...да не се повтаря!...Ясно ли е?...

.................................................................................

No comments:

Post a Comment