4/29/09

PelotaG


mi pelota favorita brothers...tengo el mejor servicio...siempre esta dentro...o debajo...mis asistentes nunca la encuentran...mi pelota es mi punto de referencia...my dot...la forma de vida más peluda...la media luna de todas mis hazañas...por cierto veo por ahí colgadas unas medias...a ver, juguemos un poco a agujeritos aleatorios mientras se oye el agua de la ducha desde el baño...

.................................................................................

любимата ми топка бротхерс...най-добрия сървис...винаги е вътре...или под...асистентите ми никога не могат да я намерят...моята топка е моята гледна точка...май дот...най-косматия биологичен вид...месецът на моите похождения...споменавайки месец, от един месец дебна тези готини чорапки...ей ги там, метнати на едно столче...я да си поиграем на безобидни дупчици...докато се чува да тече водата от душа в банята...

.................................................................................

No comments:

Post a Comment